четверг, 27 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

Особисто для мене цей модуль був найскладнішим, так як, на мою думку, саме від правильно організованого оцінювання багато в чому залежить результат роботи в цілому над проектом. Організація оцінювання вимагає від педагога так провести цю роботу, щоб не лише констатувати факт отримання чи ні відповідних навичок, а й направити учня на самоосвіту та самовдосконалення шляхом розуміння прогалин у власних знаннях. Важливо задіювати до оцінювання учнів як для самооцінювання так  і для взаємооцінювання, при цьому педагог повинен вміло керувати цим процесом. І саме цьому мені ще потрібно вчитися.

2 комментария:

  1. Дійсно, питання не з легких. Оцінити правильно учня, тобто розробити критерії які не тільки оцінюватимуть а правильно спрямувати його на виконання роботи потребує важкої і клопіткої праці. А в проекті розробити потрібно не один критерій і не одне оцінювання...тож роботи багато.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Саме тому ми вам і пропонуємо спочатку спробувати використати готові форми оцінювання, адаптувавши їх до потреб конкретної категорії, а вже потім (якщо виникне необхідність) починати розробляти власні. Досвід використання готових документів полегшує розробку своїх.

      Удалить